Najczęściej zadawane pytania...
i oczywiście odpowiedzi na nie ;)

Jaki jest termin realizacji zamówienia na tapetę?

Standardowo na produkcję tapety potrzebujemy do 7 dni roboczych, następnie kurier DPD do 2 dni roboczych, żeby dostarczyć przesyłkę. Jeśli z jakichś powodów potrzebujesz tapetę bardzo szybko, na przykład majster już rozrobił klej, wybierz termin realizacji EXPRESS. Wówczas na produkcję mamy tylko 3 dni robocze + kurier 2 dni robocze na dostawę przesyłki.

W jakich wymiarach są tapety?

Drukujemy tapety na wymiar, więc są w takim rozmiarze jakiego potrzebujesz. Kiedy masz już upatrzony wzór, to obok jest pole szerokość i wysokość. Z automatu są tam wpisane pewne rozmiary, ale jeśli klikniesz w to pole dwa razy - zrobi się szare, a Ty z klawiatury będziesz mógł wpisać swój rozmiar... to znaczy może nie swój tylko ściany. Twoje rozmiary niech zostaną słodką tajemnicą ;) A! i jeszcze jedno! Jeśli tapeta ma być od rogu do rogu, od podłogi do sufitu to dorzuć kilka centymetrów do szerokości i wysokości, tak na wszelki wypadek... Bo wiesz jak to bywa z "pionami" w budownictwie. Pod sufitem może być na przykład trochę szerzej, niż na wysokości gdzie mierzyłeś. I co by się stało jakbyś nie miał zapasu? Szpara by się zrobiła, która by Cię każdego dnia denerwowała! A do tego nie możemy przecież dopuścić! Poza tym w samym druku może wystąpić niewielka różnica w rozmiarze, tak + /- 1%, weź to pod uwagę. Dobrze radzimy, dodaj +2% do szerokości i wysokości :)

Jaki materiał na fototapetę wybrać?

Tu musimy udzielić odpowiedzi, której nikt nie lubi... To zależy ;) Zacznijmy od tego, że wszystkie nasze tapety łatwo się klei - smarując klejem ścianę, a nie tapetę, a jeśli wybierzesz fototapetę samoprzylepną Easy Art Efekt to nawet kleju nie będziesz musiał używać.

Materiałów mamy kilka rodzajów, a Ty nadal nie wiesz, który wybrać. Szczerze mówiąc, my też nie wiemy, bo to już kwestia gustu. Każda ma inną teksturę: Extra Linen oraz Premium Canvas mają efektowną teksturę płótna, każda nieco inną. Premium My LOFT ma interesującą teksturę betonu. Samoprzylepna Easy Art Efekt ma teksturę płótna. I co tu wybrać... Najlepiej zamów sobie na naszej stronie bezpłatny wzornik materiałów i zobacz tekstury na własne oczy. Dobre rozwiązanie? No to masz tu link do podstrony z wzornikami, żebyś nie musiał szukać ;) TUTAJ

Tapeta będzie w jednym kawałku czy w pasach?

To zależy jaką szeroką tapetę zamówiłeś. Po wpisaniu potrzebnych wymiarów system poinformuje Cię w ilu pasach będzie tapeta. Tapety standardowo dzielimy na równe pasy. 
Czasami zdarza się, że klient chce, żeby tapeta była dzielona na nierówne pasy. To nie problem, podzielimy ją tak jak potrzebujesz, tylko napisz o tym wyraźnie w komentarzu.
Jeśli na ścianie są drzwi ukryte, prześlij nam rysunek z dokładnymi wymiarami. Dopasujemy podział na pasy tak, by nie było łączenia na drzwiach.

Jak będą docięte pasy?

Jeśli Twoja tapeta ma wysokość maksymalnie 315 cm to pasy będą docięte na styk. Czyli klejąc dosuwasz krawędź do krawędzi i już. Powyżej 315 cm sprawa jest troszkę bardziej skomplikowana ponieważ przycinamy pasy na zakładkę. Jak przykleić tak dociętą tapetę? Przyklej sąsiadujące pasy, nasuwając je na siebie tak, by wzór się zgadzał. Następnie przyłóż linijkę na środek zakładki i zrób pionowe cięcie przez obie warstwy. Powstaną dwa ścinki - jeden na zewnątrz (pewnie od razu spadnie na podłogę :), ale drugi będzie trzeba wydobyć. Delikatnie odchyl pas tapety i wyjmij powstały ścinek. Teraz masz pięknie dopasowane pasy i żadnego zgrubienia!

Dlaczego wysyłacie plik do akceptacji, przecież widzę co zamawiam?

Na stronie zamieszczone są wzory naszych tapet, ale wiadomo, wielkość plików nie może być zbyt duża bo strona za wolno by się wczytywała. Trudno więc dostrzec wszystkie szczegóły wybranego wzoru. Tapeta ma zdobić całą, najczęściej dużą ścianę. Warto więc przyjrzeć się jej "z bliska". Dlatego po złożeniu zamówienia, każdy klient dostaje jeszcze od nas na maila wykadrowany zgodnie z zamówieniem plik do akceptacji. Nasze doświadczenie pokazuje, że dzięki temu niejeden nasz klient mógł jeszcze dokonać korekty - troszkę w prawo, troszkę w lewo... ważne żeby ostatecznie było idealnie!

Nie chcę płacić przez stronę. Chcę pro formę. Jak mam to zrobić?

Najłatwiej: złóż zamówienie przez stronę (wypełnij wszystkie pola w koszyku), w polu z komentarzem do zamówienia napisz "proszę o pro formę", wybierz bramkę płatności imoje i kliknij "potwierdź zamówienie". Przekieruje Cię do bramki płatności. Wybierz jakikolwiek bank i... wyłącz stronę. Będziemy widzieć Twoje zamówienie, ale jeszcze nie będzie opłacone. Przeczytamy, że chcesz pro formę więc ją szybciutko przygotujemy i wyślemy Ci mailem.

Trochę trudniej (nie wiem czy dla Ciebie, ale dla nas odrobinę, bo całe zamówienie musimy "obrabiać" ręcznie): Wejdź do wybranego wzoru i ustaw wszystko jak do zakupu - materiał, rozmiar, kadr, termin realizacji. Jak już wszystko jest ustawione kliknij w przycisk "generuj link do kompozycji" (pod zdjęciem), skopiuj link i wyślij nam mailem razem z danymi do wysyłki i faktury (jeśli potrzebujesz fakturę, jeśli wystarczy paragon, to najlepiej nam napisz: "wystarczy paragon"). I tyle. Dopniemy wszystko mailowo :)

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, możemy wysłać za granicę. W takim przypadku zamówienie "dopinamy" drogą mailową:

Wejdź do wzoru, który wpadł Ci w oko. Ustaw wszystko tak jak do zakupy - wybierz materiał, wpisz rozmiar ściany + 2% bezpiecznego zapasu, przesuń ramkę w odpowiednie miejsce. Gdy już wszystko jest ustawione, zamiast dodać do koszyka, naciśnij przycisk "generuj link do kompozycji" (jest pod zdjęciem). Skopiuj go i wyślij nam mailem razem z dokładnym adresem dostawy i numerem telefonu ( do siebie, oraz kontaktowym numerem telefonu dla kuriera jeśli paczkę odbierać będzie inna osoba). Dzięki temu będziemy w stanie mniej więcej oszacować rozmiar i wagę przesyłki.

Napisz nam też czy potrzebujesz fakturę czy wystarczy paragon. Jeśli potrzebujesz fakturę, prześlij nam dane i NIP - sprawdzimy czy w tym przypadku VAT będzie 0% czy standardowo 23%.
Napisz nam też czy faktura może być w złotówkach czy wolisz w euro.
Nasz maila to biuro@ulalunia.pl

Po otrzymaniu maila sprawdzimy jakie będą koszty dostawy i prześlemy Ci wycenę wraz z danymi do przelewu.
Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy Ci jeszcze wzór do ostatecznej akceptacji. Po potwierdzeniu przekazujemy zamówienie do realizacji.
Gdy będzie gotowe powiadomimy Cię, że kurier odebrał od nas przesyłkę i zmierza w Twoim kierunku ;)

UWAGA! Nasza firma pokrywa jedynie ewentualne cło wywozowe, natomiast prosimy o samodzielne sprawdzenie czy przesyłka z Polski będzie w Twoim kraju podlegać ocleniu i w jakiej wysokości. Ewentualne cło wynikające z przepisów kraju docelowego pokrywa nabywca.


Mam ścianę ze skosem. Nie wiem czy nie utnie mi ważnego elementu tapety.

Narysuj na kartce kształt ściany, napisz wszystkie kluczowe wymiary - wysokość w najniższym i najwyższym punkcie, szerokość całej ściany, szerokość prostego odcinka górnego itd. Im więcej wymiarów tym lepiej. Prześlij nam ten rysunek mailem ( biuro@ulalunia.pl ) wraz z linkiem do wzoru, który chodzi Ci po głowie. Odwzorujemy kształt ściany i wstawimy wzór. Prześlemy Ci mailem co z tej symulacji wyszło. Tylko napisz nam też w mailu swój numer telefonu, wyślemy smsa jak już nam się uda przygotować dla Ciebie wizualizację.


W ścianie mam ukryte drzwi. Czy waszymi fototapetami można je okleić?

Jak najbardziej. Poza tym możemy dla Ciebie dopasować szerokość pasów tak by łączenie nie wypadło na środku drzwi. Zamówienie możesz złożyć przez stronę (nie zapomnij doliczyć zapasu +2%), a w uwagach do zamówienia napisz nam "Mam drzwi ukryte, wyślę mailem rysunek z wymiarami".
Ważna jest wysokość, szerokość ściany, wysokość i szerokość drzwi oraz informacja jaka jest odległość drzwi od brzegu ściany. Taki rysunek prześlij nam na maila ( biuro@ulalunia.pl ), w tytule maila napisz "do zamówienia #...." Odwzorujemy kształt ściany i prześlemy Ci wizualizację na maila z zaznaczonym proponowanym podziałem na pasy. 

Czy kolor "złoty" będzie złoty, a "srebrny" będzie srebrny?

Elementy w odcieniach złota, srebra czy miedzi nie są drukowane tuszami metalicznymi, brokatowymi. Jest to imitacja tych kolorów uzyskana poprzez druk CMYK. W razie wątpliwości warto zamówić próbkę z wybranego zdjęcia w rozmiarze 50x50 cm. Taką próbkę można zamówić TUTAJ

Czy fototapetę można przykleić za kaloryferem?

Jeśli planujesz tapetować za kaloryferem, musisz najpierw go wyłączyć i ochłodzić. Inaczej tapeta wyschnie za szybko i będzie to miało negatywny wpływ na siłę trzymania kleju. Tak samo należy postępować w przypadku tapetowania naokoło kaloryfera.


Czy można zamówić z dostawą za pobraniem?

Niestety nie. Nasze produkty to wydruki na życzenie, każdy dopasowany dokładnie do wymagań klienta. To nie jest towar, który w razie czego wróci z powrotem na półkę. Dlatego wymagamy przedpłaty. Mamy nadzieję, że nas rozumiesz.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Najwygodniej naszym zdaniem jest przez sklep. Widzisz dokładnie zdjęcie (możesz kliknąć na lupkę, żeby zobaczyć je jeszcze dokładniej), wpisujesz rozmiar swojej ściany, wybierasz z listy materiał. Jeśli nie całe zdjęcie "łapie się" na Twój rozmiar, możesz wybrać, która jego część ma być wydrukowana. Kiedy już wszystko jest ustawione, dodajesz do koszyka. Uzupełniasz standardowo dane do wysyłki, do faktury (jeśli są inne). Na etapie płatności wybierz operatora imoje  - połączy Cię z Twoim bankiem abyś dokonał przelewu. Niemal momentalnie dostaniemy potwierdzenie, że zamówienie jest opłacone.
Możesz też zrobić przelew tradycyjny na dane: Centrum Reklamy EMBI, ul. Dworcowa 2, 44-240 Żory, nr rachunku: 59 1050 1676 1000 0022 8473 5368.

Jeśli potrzebujesz dokumentu na podstawie, którego Twoja księgowa ma dokonać płatności, napisz do nas na adres biuro@ulalunia.pl Wystawimy wówczas pro formę. Z doświadczenia wiemy, że to rozwiązanie najlepiej sprawdza się w szkołach, urzędach czy innych jednostkach budżetowych. Tylko żebyśmy dokładnie wiedzieli, co chcesz zamówić, to po ustawieniu wszystkich parametrów (zdjęcie, wymiar, materiał, kadr), kliknij pod zdjęciem przycisk "generuj link do kompozycji" i ten link prześlij nam w mailu. My sobie w niego klikniemy i Twoje zamówienie nie będzie miało przed nami tajemnic :)

Dlaczego macie tak dobre opinie?

No dobra, takiego pytania nikt nie zadaje, ale bardzo chcemy na nie odpowiedzieć :) Prawda jest taka, że każda firma chwali się "wysoką jakością obsługi klienta". Ale co to właściwie znaczy? U nas znaczy to, że dbamy o to, żeby każdy klient poczuł się wyjątkowo, jakbyśmy pracowali tylko dla niego. Czasami rozśmieszamy, czasami zaskakujemy... Nie możemy wszystkiego tu zdradzić, bo nie miałbyś niespodzianki. Ale wiedz, że nad nikim z batem nie staliśmy, by tak miłą opinię nam wystawił. Robili to z własnej, nieprzymuszonej woli. Serio! A co o nas klienci piszą? Sam zobacz: TUTAJ



Masz inne pytanie? To napisz do nas lub po prostu zadzwoń

Nasz numer telefonu: 504 25 26 27
Adres e-mail: biuro@ulalunia.pl

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.